Kapcsolat Tesztvezetés Ajánlatkérés Szervízbejelentkezés rólunk új autó készletes autók használtautó szolgáltatások hírek elektromos autó | hybrid bérautó
  • Renault
  • Dacia
  • Nissan
  • Peugeot
  • Toyota
  • Opel
  • Suzuki
  • Kia
  • LEXUS
  • ICL Autó Kft.
  • wallis

Elérhető készleteinkről és rendelési feltételeinkről érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Elérhető készleteinkről és rendelési feltételeinkről érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Elérhető készleteinkről és rendelési feltételeinkről érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Használtautó

HASZNÁLTAUTÓ GYAKORI KÉRDÉSEK

  1. Van lehetőség az Iniciál Autóháznál lízinglezárásra?
    •  
    Amennyiben új vagy használt autót vásárol az Iniciál Autóháznál úgy az ebbe beszámított autó lezárását a finanszírozó szabályrendszere szerint vállaljuk.
       
  2. Biztosítás és casco kötésre van-e lehetőség? 
    •  
    Természetesen mindegyikre van lehetőség.
       
  3. Lízingügyintézésre van-e lehetőség? 
    •  
    Ha úgy dönt, hogy Nálunk vásárolja meg autóját, akkor van lehetőség lízingügyintézésre.
       
  4. Van lehetőség autóbeszámításra?  
    •  
    Márka és típus függvénye, de az esetek döntő többségében van rá lehetőség.
       
  5. Elvihetem-e egy másik szerzvizbe ellenőríztetni az autóm? 
    •  
    Az Iniciál Autóház minden használt autója a beérkezés előtt állapotfelmérésen esik át amiről jegyzőkönyv készül, így más szerviznél történő állapotfelmérésre nincsen mód.
       
  6. Azonnali készpénzfizetés lehetősége fenn áll?   
    •  
    A jogszabályokban meghatározott keretek között igen.
       
  7. Állapotfelmérés/értékbecslés ingyenes?  
    •  
    Amennyiben az állapotfelmérésen részt vevő autó helyett másikat vásárol, akkor ingyenes.
       
  8. Van tesztvezetésre lehetőség?  
    •  
    Előre egyeztetett időpontban, természetesen van rá lehetőség.
       
  9. Meddig tart az okmányok intézése?  
    •  
    Kizárólag az okmányokat kiállító szerv ügyintézési idején múlik, általában 3 munkanap.
       
  10. Hiba/elírás van a szerződésben. Mi a teendőm?  
    •  
    Lehetőség szerint a hibára még a szerződéskötéskor hívja fel a figyelmünket és azonnal javítjuk, ha később talál hibát írásban kérjük jelezni felénk.
       

iratkozzon fel hírlevelünkre!

A böngészője elavult!

A tökéletes böngészési élmény eléréséhez, kérjük töltse le a Google Chrome / Firefox böngészők valamelyikét.

Google Chrome Mozilla Firefox

×